Monday, September 11, 2017

මං මුඩුක්කුවෙ බල්ලෙක්

මං මුඩුක්කුවෙ බල්ලෙක්
සරලවම
ගෙඳ ගැහුණු පොලවේ
ගඳ ගහන
කුණු වෙච්ච නිල් පාට
මං මුඩුක්කුවෙ බල්ලෙක්

මවිල් කදුලක් ඇගේ නැති
මැක්කෙකුට බොන්න බැරි
කුණු වෙච්ච ලේ ඇති
ඇට ගැහුනු කඳක් ඇති
රැලි ගැහුණු වෘෂණ ඇති
නැට්ට නැති
මං මුඩුක්කුවෙ බල්ලෙක්

දුහුවිල්ල පොරෝගෙන පාරේම නිදියන
බඩගින්න හින්දම නිතොරෝම ගොරවන
පිපාසෙට ඇදුනු දිව හතර අත කැරකෙන
හතර කඩ විසිරුන හතර පා වෙව්ලන

මං මුඩුක්කුවෙ බල්ලෙක්

බලුකමේ පාපයට
ඉවර නැති මුත්‍ර බර
පිට කරන වාරයක්
වාරයක් ගානෙම
ගල්වලින් තැලුම් කන
කාටවත් අයිති නැති
ඔපපාතික තිරිසනෙක්
මුඩුක්කුවෙ බල්ලෙක්

කොල්ලගෙයි බල්ලගෙයි
කිසිම වෙනසක් නැති
බල්ලො ගානට කොල්ලෝ
වැටිලා කුඩු ගහන හැටි
බැල්ලියෝ වගේ කෙල්ලො
බඩ කෙරුව එකෙක් නැති
දුක රකින ලෑලි යට
මැරෙන ජීවිත නොමැති
මේක පර මුඩුක්කුවක්

මං මුඩුක්කුවෙ බල්ලෙක්

-සුනෙත් වෙඩිවර්ධන-

No comments:

Post a Comment